loading...
دوزین دانلود
logo


logo-samandehi
دیاکو بازدید : 397 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1398 نظرات (3)

دانلود بازی Mortal Kombat 11 برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Mortal Kombat 11 برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی Mortal Kombat 11 برای کامپیوتر

دانلود بازی Mortal Kombat 11 برای pc

بازی Mortal Kombat 11 دقیقا همان تجربه مبارزه‌ای خشن، خونین، پر از تکه‌تکه‌شدن شخصیت‌ها یا Fatality‌های وحشتناک است و در چنین مواردی استودیو ندررلم حتی یک قدم رو به عقب هم برنداشته و حتی برعکس، بازی را بیش از پیش تبدیل به اثری خشن و جدی کرده است که قطعا برای طرفداران همیشگی مجموعه خوشایند و برای آن‌هایی هم که با چنین جنبه‌هایی از مورتال کامبت مشکل داشتند آزاردهنده خواهد بود. یکی از بخش‌هایی که بازی در آن از موفقیت‌های Injustice 2 الهام گرفته، همین بخش داستانی است و به همین سبب شاهد روایتی هستیم که بیش از همیشه سینمایی شده است و برای مثال نحوه انتقال بازی از میان‌پرده‌ها به مبارزات حالتی کاملا سینمایی به‌خود گرفته و از همیشه جذاب‌تر است. به‌عنوان بخش داستانی یک بازی مبارزه‌ای، این قسمت در مورتال کامبت ۱۱ قابل قبول و کار راه‌انداز است.در ادامه مطلب با دوزین دانلود باشید.

دیاکو بازدید : 411 چهارشنبه 28 فروردین 1398 نظرات (0)

دانلود نسخه فشرده بازی World War Z برای PC
دانلود بازی World War Z برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی World War Z برای PC

بازی World War Z عنوانی در سبک ترسناک و شوتر اول شخص می‌باشد که توسط استودیوی بازی سازی Saber Interactive توسعه یافته و توسط کمپانی Focus Home Interactive نیز به انتشار رسیده است. بازی در تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۱۹ (مصادف با ۲۷ فروردین ۱۳۹۸) منتشر شده و پلتفرم‌ مبدا بازی Windows, PlayStation 4, Xbox One می‌باشد. هم اکنون می‌توانید نسخه کامل و کرک شده بازی World War Z برای PC به صورت رایگان را در ادامه مطلب دانلود کنید.

دیاکو بازدید : 456 پنجشنبه 22 فروردین 1398 نظرات (0)

دانلود نسخه فشرده بازی Dangerous Driving برای PC

دانلود کرک بازی Dangerous Driving برای PC

دانلود بازی Dangerous Driving برای کامپیوتر

این بازی توسط استودیوی تری فیلدز انترتینمنت (Three Fields Entertainment) ساخته شده است،بازی DANGEROUS DRIVING خشونت و هیجان را دوباره به ژانر بازی های مسابقه ای باز گردانده است . این بازی درباره رانندگی واقعی است . این بازی به شما این شانس را می دهد تا همانجور که می خواهید رانندگی کنید . در این بازی هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد . این بازی درباره سرعت بالا، هیجان، دریفت کشیدن و رد کردن ترافیک هاست .

دیاکو بازدید : 1072 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود بازی The Crew 2 برای PC

دانلود کرک بازی The Crew 2 برای PC

دانلود نسخه فشرده بازی The Crew 2 برای PC

 نسخه نهایی فشرده بدون کرک با حجم ۲۷٫۶ گیگابایت

Gator Rush نام اولین به‌روزرسانی بازی The Crew 2 است که توسط یوبیسافت در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بروزرسانی جهت  اضافه کردن یک هواپیما و پنج اتومبیل جدید است بازی The Crew 2 یک بازی در سبک مسابقه ای می‌باشد که توسط استودیو Ivory Tower تولید و کمپانی Ubisoft آن را منتشر کرده است. این قسمت از سری بازی The Crew، بسیار متفاوت تر و گسترده تر از قسمت اول آن می‌باشد، زیرا شما در یک محیط گسترده و با وسایل نقلیه مختلف می‌توانید به مسابقه بپردازید و از آن ها لذت ببرید.
✔توجه: بازی دارای قفل میباشد و کرک نشده است ولی در صورت انتشار کرک به صورت جداگانه قرار خواهد گرفت.

دیاکو بازدید : 315 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (2)

دانلود بازی Life is Strange 2 برای PC

دانلود کرک بازی Life is Strange 2 برای PC

دانلود نسخه فشرده بازی Life is Strange 2 برای PC

نسخه نهایی بدون کرک با فرمت فشرده و حجم ۹٫۸ گیگابایت

شخصیت‌های اصلی بازی Life is Strange 2 دو برادر با نام‌های شان و دنیل دیاز هستند که به ترتیب ۱۶ و ۹ سال سن دارند. این دو برادر زندگی آرامی را در واشنگتن تجربه می‌کنند تا اینکه یک اتفاق غم‌انگیز، زندگی آن‌ها را به طور کلی تغییر می‌دهد. این دو برادر پس از این اتفاق مجبور به فرار از دست پلیس هستند و شان، تصمیم می‌گیرد تا برادر کوچک‌ترش را هم برداشته و رهسپار شهر مادری‌شان یعنی Puerto Lobos در مکزیک شود. بخشی از داستان بازی Life is Strange 2 در مورد ماجرا‌های این دو برادر در طول سفرشان خواهد بود؛ سفری که در آن با انواع و اقسام چالش‌ها و مشکلات رو‌به‌رو خواهید شد و با بازی در نقش شان، باید تصمیمات مهمی اتخاذ کنید

دیاکو بازدید : 785 جمعه 23 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشزده بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Forza Horizon 4 برای کامپیوتر

| Forza Horizon 4 Demo [ patch 1720.2 ] – MICROSOFT |
| نسخه نهایی تمام اپدیت بدون کرک و با حجم ۲۸٫۹ گیگابایت |

دموی قابل بازی Forza Horizon 4، اثر جدید و موردانتظار استودیو پلی گراند گیمز، در فروشگاه‌ مایکروسافت لیست شده و کاربران کامپیوتر (ویندوز ۱۰) و ایکس باکس وان می‌توانند آن را همراه با اموزش نصب دریافت کنند و از تجربه‌اش لذت ببرند.

دیاکو بازدید : 747 پنجشنبه 22 شهریور 1397 نظرات (1)

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشزده بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Shadow of the Tomb Raider برای کامپیوتر

Shadow of the Tomb Raider – Deluxe Edition [ Uncracked] | PrePack
|نسخه نهایی بدون کرک با فرمت فشرده و حجم ۲۱٫۰۴گیگابایت|

مجموعه Tomb Raider یکی از قدیمی‌ترین سری‌بازی‌هایی است که ما را در نقش شخصیت مونثی به نام لارا کرافت قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی محیط جدید بازی، ضای شهری و روستایی و مردم محلی است که باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. داستان بازی و اتفاقات آن بلافاصله بعد از نسخه “ظهور توم ریدر” روایت می شود. در بازی کنترل شخصیت لارا را برعهده خواهید داشت و همانند گذشته باید به ماجراجویی های مختلفی بپردازید. در بازی باید برای یافتن آثار و عتیقه ای مربوط به تمدن مایا راهی آمریکای جنوبی شوید.

دیاکو بازدید : 684 پنجشنبه 22 شهریور 1397 نظرات (2)

دانلود بازی Fifa 19 برای pc به همراه کرک رایگان

دانلود نسخه کم حجم بلک باکس بازی فیفا Fifa 2019 برای کامپیوتر

نسخه full unlocked قرار گرفت.

دانلود فیفا Fifa 19  نیز به سنت هرساله در اواخر تابستان منتشر شد و باعث شد که طرفداران با آغاز فصل جدید فوتبال در اروپا و دیگر نقاط جهان، جدیدترین شبیه‌ساز پرطرفدارترین ورزش دنیای الکترونیک آرتز را تجربه کنند. بازی توانسته بود نوآوری‌هایی داشته باشد و بسیاری از مشکلات فیفای قبلی را حل کند

دیاکو بازدید : 1061 دوشنبه 19 شهریور 1397 نظرات (1)

اموزش انلاین بازی کردن SCUM
اموزش رایگان انلاین بازی کردن SCUM
رایگان انلاین بازی کردن اسکوم
free play scum
توجه : این بازی فقط بر روی سیستم های ۶۴Bit قابل اجرا است
 اپدیت شده در : شنبه –  ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
در ادامه با اموزش انلاین بازی کردن این بازی همراه ما باشید…


SCUM یک بازی فوق العاده هیجان انگیز در سبک بقا  است که به صورت آنلاین و چند نفره طراحی شده است و دارای گرافیک بالا و بهترین بازی در آن سبک است . این بازی توسط کمپانی Devolver Digital برای کاربران انتشار شده است . در این بازی پر از هیجان شما در یک جزیره به عنوان یک مجرم قرار می گیرید که برای نجات جانتان باید نهایت تلاش خود را بکنید .
شما در یک محیط پیش بینی نشده با افراد دیگر قرار گرفته اید و باید راهی برای فرار از جزیره و نجات جانتان پیدا کنید . مرحله به مرحله پیشرفت کنید و اسلحه های خود را اتقاء ببخشید، شخصیت ها را سفارشی کنید و برای نجات جانتان تمام تلاش خود را بکنید تا برای مدت زمان طولانی زنده بمانید .
شما در یک محیط کشنده در کنار دیگر بازی کنان به صورت آنلاین قرار گرفته اید که باید از هوشتان استفاده کنید و برای فرار خود نقشه بکشید و ….

دیاکو بازدید : 865 چهارشنبه 14 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود بازی Middle-earth Shadow of War Definitive Edition برای کامپیوتر
دانلود کرک بازی Middle-earth Shadow of War Definitive Edition برای کامپیوتر
دانلود نسخه فشرده بازی Middle-earth Shadow of War Definitive Edition برای کامپیوتر
دانلود بازی Middle-earth Shadow of War Definitive Edition برای pc
نسخه Definitive Edition جایگزین شد.

نسخه Definitive Edition، شامل بازی اصلی و تمام محتویاتی است که در غالب Expansion Pass برای بازی منتشر شده‌اند. این محتویات حاوی دو بسته الحاقی Slaughter Tribe و Outlaw Tribe مربوط به Nemesis Expansion و دو بسته الحاقی Blade of Galadriel و Desolation of Mordor مربوط به Story Expansion است که قبلا برای بازی منتشر شده بود. علاوه بر محتویات Expansion Pass، نسخه Definitive Edition تمامی آپدیت‌ها، بهبودها و بسته‌هایی را که برای دانلود بازی Middle-earth Shadow of War منتشر شدند را در خود جای داده است. این موارد شامل حذف پرداخت‌های درون برنامه‌ای و تغییرات مربوط به پایان اصلی بازی هم می‌شود.
این بازی را می توان دنباله ی عنوان بسیار موفق دانلود بازی Middle-earth: Shadow of Mordor دانست. گیم پلی Shadow Of War علاوه بر داشتن ویژگی‌های جدید نسبت به Shadow Of Mordor المان‌های نسخه قبل را نیز متعادل‌تر کرده است; مانند سیستم مبارزات و سیستم شناخته‌شده‌ی Nemesis . تغییرات بزرگ گیم‌پلی این نسخه بزرگتر شدن جهان بازی، وقوع درگیری‌ها در محیط های بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر شدن بازی برای تسلط پیدا کردن بر دشمنان و پیروز شدن بر آن‌ها است. به گفته سازندگان بازی تمامی این تغییرات را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: بزرگتر. تمرکز اصلی سازندگان بر بزرگ شدن هر چه بیشتر محیط و بیشترشدن تنوع دشمنان بازی بوده‌است.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از دوزین دانلود دریافت نمایید

دیاکو بازدید : 1432 سه شنبه 13 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود بازی Battlefield V بتلفیلد ۵ برای pc

دانلود بازی Battlefield V بتلفیلد ۵ برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Battlefield V بتلفیلد ۵ برای pc

دانلود نسخه فشرده بازی Battlefield V بتلفیلد ۵ برای pc

دانلود Battlefield V Open Beta نسخه بتای عمومی بازی بتلفیلد ۵ برای کامپیوتر

نسخه بتای عمومی برای بازی بتلفیلد ۵ آماده دریافت شد. کاربران می توانند این دیتا را دریافت کنند تا در زمان فعال سازی بتای عمومی، به سرعت به سرورهای بازی متصل شده و از نسخه بتا به صورت کاملا رایگان و آنلاین بهره مند شوند. دقت داشته باشید که مدت این بتا محدود است و تنها از تاریخ ۶م الی ۱۱م سپتامبر قابل استفاده است. خبر خوش اینکه اگر از خریداران نسخه اصلی بازی هستید، می توانید مقدار پیشرفت خود در نسخه بتای عمومی را به نسخه اوریجینال خود (در زمان انتشار بازی) منتقل کرده و ادامه بازی را انجام دهید. نسخه نهایی دانلود Battlefield V در ۲۷م مهرماه قابل دسترس خواهد بود.
طبق اعلام DICE، در نسخه بتا شاهد دو نقشه برای حالت Conquest خواهیم بود؛ نقشه اول نتردام نام دارد و در هلند واقع شده است و نقشه دوم هم با نام Arctic Fjord در کشور نروژ قرار دارد. همچنین علاوه بر حالت کانکوئست، در نسخه بتا عمومی حالت Grand Operations هم در نقشه Arctic Fjord قابل بازی خواهد بود و در نهایت شاهد یک بخش پنج قسمتی از حالت Tides of War هم خواهیم بود که با تمام کردن آن می‌توانید یک نشان مخصوص در نسخه نهایی بازی بتلفیلد V به‌دست بیاورید.هم اکنون می توانید این بازی زیبا رو از دوزین دانلود دریافت نمایید

دیاکو بازدید : 453 شنبه 10 شهریور 1397 نظرات (0)

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2019 برای کامپیوتر

دانلود کرک بازی Pro Evolution Soccer 2019 برای کامپیوتر

دانلود نسخه فشرده بازی Pro Evolution Soccer 2019 برای کامپیوتر

Pro Evolution Soccer 2019 Full Unlocked PC-3DM + Free DEMO

متاسفانه بازی PES 2019 مانند چندین نسخه پیشین خود از قفل گذاری Denuvo استفاده می کند. هم اکنون، نسخه فول آنلاک بازی توسط وبسایت دانلودها آماده شده است. شما می توانید این نسخه را برای دو منظور دانلود کنید. اول اینکه قابلیت استفاده برای عزیزانی که سی دی کی اوریجینال بازی را دارا هستند، خواهند داشت. دوم برای عزیزانی که می خواهند دیتای اصلی بازی را داشته و به محض انتشار کرک سالم برای بازی، بتوانند به صورت کرک شده بازی کنند. البته، نیاز به فایل انتقال نسخه فول آنلاک به نسخه کرک شده نیز می باشد که وبسایت دانلودها مانند همیشه متعهد می شود به صورت اختصاصی و به عنوان اولین وبسایت برای کاربران محترم آن را آماده کند. برای مشاهده ی توضیحات دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2019 با وبسایت دوزین دانلود همراه باشید.
    PES 2019 نیز از سیستم امنیتی Denuvo استفاده می کند.
اول از همه، اجازه بدهید همه تعصب‌ها را کنار بگذاریم و خیلی رک از این بگوییم که Pro Evolution Soccer 2019، یکی از اصلی‌ترین نقاط قوتش را از دست داده است. بله منظورم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا است که چند سالی می‌شد کونامی حسابی با آن‌ها پُز می‌داد و انصافا هم این رقابت‌ها را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشید. اولین اقدام کونامی در این راستا، به‌دست آوردن لایسنس لیگ‌های مختلف است. این شرکت امسال سعی کرده تا تعداد لیگ‌های لایسنس‌شده خود را افزایش بدهد و در این راه توانسته لایسنس استفاده از لیگ‌هایی چون ترکیه، پرتغال، بلژیک، سوییس، آرژانتین، اسکاتلند و روسیه را دریافت کند و این لیگ‌ها و تمام تیم‌هایشان به صورت لایسنس‌شده در بازی حضور خواهند داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 1,469
  • بازدید سال : 20,627
  • بازدید کلی : 254,174